نکات مهم برای شروع تمرینات بدنسازی

1-    آمادگی های بدن برای ی فوتبالیست مانند پی و پایه یک ساختمان بزرگ است که هر چقدر قوی تر باشد استحکام و قدرت اسکلت ساختمان میباشد.

2-    باور داشته باشید که با تمرینات گام به گام سریعتر به پیشرفت رسیده و از پر تمرینی و بدون برنامه تمرین کردن جدا" خودداری فرمایید.

3-    هرگز در تمرینات خود از آستانه درد عبور نکنید .

4-    تمرینات خود را همیشه با گرم کردن شروع و با سرد کردن به اتمام برسانید

5-    اساتید علم تغذیه معتعقدندکه 70% آمادگی های بدنی مربوط به تغذیه مناسب است.

6-    در پایان هر تمرین حداقل پنج دقیقه تمرینات ذهنی ( تمرکزی ) را انجام دهید تا مروری  بر حرکات و سختی های تمرین خود داشته باشید .

7-    در ساک ورزشی خود همیشه کمی از وسایل کمک های اولیه داشته باشید .

8-    در تمرینات بخصوص فصل گرما یک بطری نوشیدنی محلول 5% شیرین با طعم لیمو داشته تا پس از هر بیست دقیقه یک لیوان از آن بنوشید و برای آخر تمرین حداقل یک کیک یا سیب و موز میل بفرمایید

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 25 خرداد 1388    | توسط: مهدی اسکندری    | طبقه بندی: بدنسازی فوتبال،     | نظرات()