آماده کردن یک تیم قبل از فصل

 

انتقال به فصل بعدی- نیم فصل دوم -  استراحت - مسابقات  - بدنسازی ( آمادگی تیم )

 

بعد از پایان یافتن مسابقات ( قهرمانی - حذفی ) یک دوره استراحت و تعطیلی آغاز می شود و بازیکنان فرصت جهت استراحت و ... راپیدا می کنند . که با شروع زمان استراحت میتوان از تمرینات منظم و مخصوص صرف نظر نمود که این عامل باعث آرامش روحی و جسمی و دوری از مسابقات می گردد . ما اگر می خواهیم بهترین شکل بدنی را بدست آوریم بهتر است در زمان استراحت تمرینات را شروع کنیم .

 

تدابیر جهت استراحت ( جسمی - روحی ) و ینز آمادگی تدریجی بازیکنان برای فصل بعد :

 

تقریبا" یک تا دو هفته استراحت ( بدون فوتبال ) خواب کافی - قدم زدن -  شنا و سونا و ...

بعد از آن فعالیت های از قبیل والیبال - فوتبال در گروهای کوچک - تنیس - دوهای استقامتی 20 تا 30 دقیقه ای و....

نرمش به منظور نگهداری تحرک وچابکی و نیز تقویت عضلات .

 

ویژگیی ها

 

با انجام اینگونه تمرینات در زمان استراحت ، پایه و اساس جهت انجام صحیح تمرینات دوران آمادگی بوجود می آید .

مربی با بازیکنانی شاداب و سر حال و مناسب جهت انجام تمرینات دوران آمادگی روبر می شود .

نوشته شده در تاریخ یکشنبه 24 خرداد 1388    | توسط: مهدی اسکندری    |    | نظرات()